برکناری متخلفین مسکن مهر آمل

برکناری متخلفین مسکن مهر آمل

مدیران عامل چهار تعاونی مسکن مهر به علت تاخیر پنج ساله در تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان برکنار شدند.

 

برکناری این افراد در جریان نشست برطرف شدن اختلاف میان پیمانکاران و دستگاه های نظارتی و مدیران عامل شرکت های تعاونی مسکن مهر 541 واحدی آمل صورت گرفت که در دفتر  سیدجعفر رسولی، معاون فرماندار شهرستان تشکیل شده بود. سیدعباس رهگشای، مدیر مسکن و ساختمان اداره مسکن و شهرسازی و عبداله کیاکجوری معاون امور تعاون اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران و تعدادی از مدیران عامل شرکت های تعاونی مسکن مهر541 واحدی شهرستان آمل در این نشست حضور داشتند.

معاون فرماندار آمل در این نشست با بیان اینکه تاکنون بیش از ده ها نشست با مدیران عامل شرکت های تعاونی مسکن مهر 541  واحدی شهرستان در محل فرمانداری و محل پروژه تشکیل شد تا مشکلات مورد بررسی قرار گیرد، گفت: متاسفانه تاخیرهای آنان در تکمیل پروژه مسکن مهر 541 واحدی بیش از حد متعارف بوده است.

رسولی افزود: طرح مسکن مهر در هیچ دوره ای در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی وجود نداشت، اما به علت کم کاری و زیاده خواهی تعدادی از افراد فرصت طلب، متاسفانه این اقدام مهم دولت نهم و دهم به کام 541 نفر از شهروندان آملی تلخ شده است. وی با اظهار این که دود اختلاف مدیران تعاونی ها نباید به چشم مردم و متقاضیان مسکن مهر برود ، ادامه داد : زمین دولتی و خدمات زیربنایی ویژه از سوی دولت به مدیران تعاونی ها داده شده است.

معاون فرماندار آمل گفت: بیش از حد نیز به مدیران عامل تعاونی های مسکن مهر زمان برای تکمیل پروژه داده شده، اما آنان هر بار پس از جلسه خلف وعده کردند. وی اضافه کرد: متاسفانه متقاضیان واحدهای مسکن مهر 541  واحدی که البته حق هم دارند، به فرمانداری مراجعه و کم کاری و پاسخ ندادن مدیران تعاونی ها را از سوی فرماندار شهرستان خواستار هستند.

در این نشست پس از توضیحات مدیران عامل چهار شرکت تعاونی مسکن مهر و پس از تنظیم صورتجلسه، مقرر شد تا مستندات اقدام های انجام شده به ناظران ارائه شود تا نشست دیگری در این هفته که با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران برگزار می شود ، مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد.

مجموعه 541 واحدی مسکن مهر شهرستان آمل از نخستین طرح های مسکن مهر مازندران بود که ساخت آن در سال 87 آغاز شد. با وجود این که تعداد زیادی از مجموعه های مسکن مهر به مراتب بزرگ تر از 541 واحدی در آمل همزمان و حتی سال ها بعد در شهرهای دیگر استان آغاز و بهره برداری شد، ولی این طرح همچنان نیمه تمام رها شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ دو شنبه 18 دی 1391 ] [ 1:21 ] [ مصطفی ]
[ ]